Βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας, με ειδική έμφαση στην εμπειρία του πελάτη, τη διαχείριση αιτημάτων αποζημίωσης, την ακρίβεια των αποφάσεων και την επίτευξη του συμφωνημένου επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Εμπειρία πελάτη
Εργαζόμαστε σκληρά για να εξελίξουμε τη σχέση με τον πελάτη και να κάνουμε κάθε επαφή μαζί του πιο εύκολη μέσω κάθε τρόπου επαφής. Η ειδική ομάδα Εμπειρίας Πελατών επικεντρώνεται στο να ακούσει τη «φωνή του πελάτη».
Οι προσπάθειές μας στέφονται με επιτυχία χάρη στους ανθρώπους μας, την πελατοκεντρική μας προσέγγιση και την ενιαία πλατφόρμα IT που χρησιμοποιούμε. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να είμαστε εκεί για τους πελάτες σας όταν μας χρειάζονται. Δουλεύουμε σκληρά για να εξελίξουμε τη σχέση με τον πελάτη και να κάνουμε κάθε επαφή μαζί του πιο εύκολη μέσω κάθε τρόπου επαφής.
Οι άνθρωποί μας προσφέρουν σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη με αποτέλεσμα την ταχύτερη και απλούστερη εμπειρία στη διαχείριση των ζημιών των ασφαλισμένων με κύρια έμφαση στα εξής σημεία:
· Καθοδήγηση και υποστήριξη σε κάθε στάδιο
· Συνεχής βελτίωση
· Διαχείριση αιτημάτων αποζημίωσης
· Επίτευξη του συμφωνημένου επιπέδου υπηρεσιών (SLA).
Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται για την προστασία των πελατών σας και της εικόνας σας.
Παρέχουμε εξειδικευμένη υποστήριξη σε τοπικό επίπεδο με κεντρική υποστήριξη και συντονισμό από τα διεθνή κέντρα εξυπηρέτησης που διαθέτουμε στη Φινλανδία και την Ιρλανδία.
Οι πελάτες μας και οι βάσεις δεδομένων μας, διαμορφώνουν τη στρατηγική μας για βελτίωση. Παρακολουθούμε και αναλύουμε διαρκώς την απόδοσή μας, ώστε να βρίσκουμε τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησής μας.