Αξιοποίηση αποτελεσματικών μορφών για τη βελτιστοποίηση της διαδρομής του πελάτη

Η καθημερινή φροντίδα των πελατών μας σημαίνει επίσης να τους παρέχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας αποτελεσματικά. Πρέπει να επικοινωνούμε αποτελεσματικά σε κάθε στάδιο της διαδρομής του πελάτη. Δεσμευόμαστε να είμαστε προσεκτικοί σε κάθε αίτημα, αμφιβολία ή απορία του πελάτη. Όταν πρόκειται για βοήθεια, είναι ζωτικής σημασίας να παρέχονται σαφείς και συνοπτικές πληροφορίες που είναι εύκολα κατανοητές σε όλους.

Στην AXA Partners, πιστεύουμε πολύ στη βελτιστοποίηση της διαδρομής των πελατών μας. Παρέχοντας στους ασφαλισμένους μας εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το συμβόλαιό τους ή την εξέλιξη μιας απαίτησης, προσφέρουμε στους πελάτες μας ποιότητα υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στα πρότυπα της AXA. Η δέσμευσή μας υποστηρίζεται επίσης από τη χρήση του Net Promoter Score (NPS), μέσω του οποίου δείχνουμε την ικανότητά μας να διατηρούμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας.

Έχοντας αυτό κατά νου, η AXA Partners δημιούργησε πρόσφατα μια σειρά από infographics (γραφήματα πληροφοριών) για να βελτιστοποιήσει τη διαδρομή του πελάτη. Ενώ οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο θα διεκπεραιωθεί το αίτημά τους είναι επίσης απαραίτητη και τους βοηθά να παραμείνουν ήρεμοι. Γι' αυτό το λόγο σχεδιάσαμε μια σειρά από έξι εύληπτα infographics που απεικονίζουν βήμα προς βήμα τις κύριες διαδρομές των πελατών.

Βελτιστοποίηση οπτικού περιεχομένου για μείωση του χρόνου απόκρισης

Οι πελάτες που υποβάλουν μια αξίωση προς εμάς δεν έχουν πάντα σαφή εικόνα των διαφόρων διαδικασιών και των βημάτων που πρέπει να ακολουθήσουν. Είτε επικοινωνεί μαζί μας για μια διαφωνία, είτε για να λάβει περαιτέρω πληροφορίες ή βοήθεια, κάθε πελάτης αναμένει μια γρήγορη απάντηση. Τα infographics μας δίνουν τη δυνατότητα να τους παρέχουμε σαφείς και συνοπτικές πληροφορίες που μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες, ειδικά σε μια αγχωτική κατάσταση.


Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε μια σειρά από έξι infographics που καλύπτουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών μας, ώστε να μπορούμε να καθοδηγούμε και να ενημερώνουμε αποτελεσματικά τους πελάτες μας καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους. Είτε χρειάζονται βοήθεια για υγειονομική περίθαλψη, είτε για κάλυψη βλάβης αυτοκινήτου, είτε για ταξιδιωτική ασφάλιση, είτε για αποζημίωση, τα infographics μας θα τους καθοδηγήσουν στα διάφορα στάδια της διαδρομής τους. 

Ασφαλής πρόσβαση σε πληροφορίες και αυτοματοποιημένη ενεργοποίηση

Προσφέρουμε πλέον επίσης αυτοματοποιημένη, ψηφιακή υποστήριξη, η οποία μας επιτρέπει να παρέχουμε στους πελάτες μας τις σχετικές πληροφορίες που χρειάζονται. Κάθε φορά που ένας πελάτης επικοινωνεί μαζί μας, συνδέεται με έναν από τους εκπροσώπους μας και καταγράφεται μια υπόθεση υποστήριξης. Αυτό θα ενεργοποιήσει αυτόματα την αποστολή των σχετικών infographics σε σχέση με το αίτημα του πελάτη. Εκτός από τη δημιουργία μιας σειράς infographics, η AXA Partners έχει επίσης προσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα παραδώσει αποτελεσματικά αυτό το οπτικό περιεχόμενο στους πελάτες της. Το δίκτυο διανομής περιεχομένου (CDN) εξασφαλίζει την ασφαλή και αυτοματοποιημένη παράδοση αυτών των πολύτιμων πληροφοριών. 

Διευκολύνουμε τη ζωή των ασφαλισμένων μας όπου κι αν βρίσκονται

Τα infographics που σχεδιάστηκαν από την AXA Partners δίνουν σε κάθε πελάτη την ευκαιρία να έχει εύκολη πρόσβαση και να κατανοεί βασικές πληροφορίες σχετικά με τις κύριες διαδρομές των ασφαλισμένων μας. Ως εταιρεία με παγκόσμια παρουσία, η AXA Partners έχει δημιουργήσει επικοινωνιακό υλικό που μπορεί εύκολα να αναπαραχθεί.
Η εμπειρία του πελάτη είναι πολύ σημαντική για την εταιρεία μας και τις ομάδες μας, γι' αυτό και θέλουμε να διασφαλίσουμε την ίδια ποιότητα υπηρεσιών στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε. Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, πράγμα που σημαίνει ότι τα infographics μας είναι κατανοητά σε όλους, ανεξάρτητα από τη γλώσσα που μιλούν. Σήμερα, εξασφαλίζουμε ότι οι ασφαλισμένοι στις 16 χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί.

Ένα σημαντικό επίτευγμα για την ικανοποίηση των πελατών

Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους: οι χώρες που άρχισαν να χρησιμοποιούν infographics σημείωσαν αύξηση 15 μονάδων στην ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τη σαφήνεια των πληροφοριών. Η παροχή σαφών πληροφοριών είναι επίσης ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να καθησυχάσουμε τους πελάτες μας. Τα infographics μας τους δίνουν μια γενική εικόνα των διαδικασιών μας και μπορούν να απαντήσουν εγκαίρως σε τυχόν αμφιβολίες ή ερωτήσεις που μπορεί να έχουν. Η εφαρμογή αυτού του πρόσθετου εργαλείου επικοινωνίας μας επέτρεψε να μειώσουμε το ποσοστό των κλήσεων των πελατών μας κατά 0,5 μονάδες.

Έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Ενδιαφέρεστε να υιοθετήσετε μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση για την επιχείρησή σας Είμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε απόψεις μαζί σας.

Περισσότερη έμπνευση